Aku Rindu 2011 :(

Assalamualaikum and Haii :) Sekrang blog aku dah hidup balik, hari-2 aku update. Hahaha, biarlah :P

Hari ni nak ceghita pasal Tittle kat atas tu. Aku rindu gila tahun lepas doh, gentle :( Aku rindu kawan-2 aku dulu Rahmi, Wan, Aida, Fauziah :/ Dorang semua dah takde kat kelas Op, Aida dah pindah sekolah Wangsa Maju, yg lain turun kelas :/ Tahun lepas lah tahun paling best, tahun yg paling aku menggila kat kelas dok bahan-2 org, lepak kat luar kelas, memekak dalam kelas and semua-semua. Hm, tapi benda tu semua kenangan kan? Mana boleh flash-back~ kalau lah boleh kan, memang aku nak sangatsangat lah :)

Dulu, kalau rehat memang keluar jalan ramai-2 pergi kantin then makan semua gelak-2, but sekarang dorang semua dah kelas lain and kita orang memang rehat sekali tapi tak sebest mcm tahun lepas --' Aku rindu nak kacau Wan, Rahmi, Fauziah, :( Rahmi lah yang paling best kalau ada dalan kelas, ingat lagi dia lah yg paling bising dalam kelas memekak, hahaha. Best lah dulu ^^ Sumpah aku kata dorang ah membe paling best :)

Dorang 3 orang tu semua turun kelas 3 Bestari :( Yang lain stay kelas Optimis. Tak best weh takde Rahmi dalam kelas, tak meriah langsung, yang memekak dalam kelas tu cuma budak laki yang Gemuk + Annoying nak mampus! Hmmm, Wan pulak, takde lagi nak kacau-2 aku dalam kelas, rindu nak duduk dengan kau Wan :( Dulu aku duduk dgn kau, hari-2 kita cerita macam-2 kan? Tapi skg kau kelas lain, and kau dah tak duduk dgn aku dah :(

Aku pernah cakap dengan Wan masa kat kantin hari tu, 'aku nak duduk dengan kau Wan dalam kelas', tapi dia kata 'Kita mana sama kelas dah Syera, mana boleh nak duduk sama' Sedih gila doh, aku rasa mcam nak nagis je --' Susah kan kalau lain kelas ni --' Memang payah kalau orang yang selalu faham aku takde kat sebelah aku sekarang --' Kalau aku banyak kawan macam kau Wan, aku lah orang paling beruntung ^^ Hahaha.