Oh Hi Hi Hi

Assalamualaikum and Selamat Malam people :D
Wuu, lama tak update blog ni, sampai dah tebal sangat dah habuk ni, fuhfuh~ hahaha, tiba-2 teringat pulak nak bukak hari ni, sebenarnya dah lama nak update blog tapi sekarang ni payah betul dapat guna lappy and dah lupa apa link blog ni, tp td search balik dekat google jumpa pulak kan, and terus edit sikit-2 pastu buat post :)


Aku baru je lepas habis PMR, memang stress lah juga kan sebelum and time exam tu, otak ni sentiasa je berjalan masuk benda yang aku study, haha ayat gelabah gila k~ Time Pmr Alhamdulilah ni result aku,



 Bagi aku result ni dah alhamdulilah okay, cuma math and bi aku memang problem sikit ah~ K takpe PMR dah lepas, macam Ashmeen cakap 'Past is Past' haha :D Tunggu jelah nanti result PMR sebenar keluar hihi, dorang kata 23 December result keluar, haa time birthday aku kot, ni yang bertambah seronok ^^

Sekarang kan dah habis PMR, best tu memang best cuma bosannnnnnnnnnnnnnn gila tak tahu nak buat apa, hm datang sekolah pun macam takde guna, aktiviti yang cikgu buat semua bosan k~ Baik tak yah datang kan  duduk rumah lagi best and baik aku layan budak-2 yang mak aku jaga ni :D Hari tu kan, aku sampai sekolah pukul 8.30 memang selambek gila, haha cikgu pun dah tak kisah, pastu masuk dewan buat aktiviti apa bnde tah, pastu rehat, aku lepak kantik sat, pastu ambil cop sekolah untuk mohon MRSM :3 hm pastu aku balik, time tu pukul 10 maybe, haha guard buat bodoh je aku keluar pagar kan so balik je ah. haha first time buat mcm tu, tp dah lepas exam k :)

hm, nak cerita apa lagi ni, aku dah takde cerita dah, so kita pulang dulu kay, nanti nanti jumpa lagi <3 babai, Assalamualaikum, much love, Syahira <3